Do której godziny można dzwonić do Cyfrowego Polsatu?

Osoby, które potrzebują załatwić różne sprawy za pomocą tradycyjnej poczty, mogą napisać na adres siedziby głównej Cyfrowego Polsatu, pod którym znajduje się także Centralny Punkt Obsługi Klienta (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30): Cyfrowy Polsat, Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.

W jakich godzinach działa infolinia Cyfrowego Polsatu?

Obsługa klienta. Zachęcamy wszystkich do kontaktu z nami za pośrednictwem kanałów zdalnych: 801 08 08 08, (+48) 699 00 2222 lub (+48) 222 127 222 – całodobowa obsługa klienta.

Jak skontaktowac się z Cyfrowym Polsatem?

Centrum Obsługi Klienta • z telefonu stacjonarnego: tel. 801 080 808 • z telefonu komórkowego: tel. 699 002 222 • 22 212 72 22 (opłata wg taryfy operatora) e-mail: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st.

Jak sprawdzić zadluzenie w Cyfrowym Polsacie?

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności logując się do serwisu ICOK. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Blue Media S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności – nie ma powodu do zmartwień.

Jak odblokować kanały w Cyfrowym Polsacie za darmo?

Każdy dostępny kanał telewizyjny może być zablokowany. Odblokowanie wymaga podania kodu PIN. (fabrycznie: 0000).

Co zrobić jak jest brak sygnału w Cyfrowym Polsacie?

1. Sprawdź czy przewód antenowy jest podłączony do dekodera i czy wtyczka prawidłowo jest zarobiona lub nie jest luźna. 2. Sprawdź poziom sygnału w MENU oraz ustawienia dekodera (często pomaga wykonane “Ustawień Fabrycznych”.

Co to za numer 801080808?

Dobra i soludna obsługa Cyfrowego Polsatu.

Ile kosztuje połączenie z Cyfrowym Polsatem?

Cyfrowy Polsat oferuje 3 zasadnicze pakiety. Pakiet S zawiera 50 kanałów i kosztuje 20 zł, z kolei pakiet M jest wersją pośrednią i zawiera 72 kanały, za który zapłacić należy 30 zł miesięcznie. Najbardziej rozbudowany jest pakiet L, w którym znajduje się 124 kanały, a jego koszt to 60 zł.

Czy Cyfrowy Polsat sprawdza BIK?

Operatorzy telekomunikacyjni nie weryfikują sytuacji finansowej potencjalnego klienta w Biurze Informacji Kredytowej.

Dlaczego zniknęły mi programy w telewizorze?

Przyczyna może leżeć po stronie nadawcy – np. przeprowadzone są prace konserwacyjne nadajnika, lub występuje chwilowa awaria. W takiej sytuacji najlepiej będzie gdy skontaktujesz się z nadawcą i zapytasz o ewentualne przerwy w nadawaniu. Operatorem naziemnej infrastruktury w Polsce jest firma Emitel.

Ile kosztuje Cyfrowy Polsat?

Cyfrowy Polsat oferuje 3 zasadnicze pakiety. Pakiet S zawiera 50 kanałów i kosztuje 20 zł, z kolei pakiet M jest wersją pośrednią i zawiera 72 kanały, za który zapłacić należy 30 zł miesięcznie. Najbardziej rozbudowany jest pakiet L, w którym znajduje się 124 kanały, a jego koszt to 60 zł.