Gdzie dzwonić jak nie ma prądu PGE?

PGE Dystrybucja unowocześniła obsługę numeru alarmowego 991 Od kilku dni klienci PGE Dystrybucja dzwoniąc na numer alarmowy 991 są obsługiwani przez nowoczesny system, dzięki któremu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej stało się łatwiejsze niż wcześniej.

Jak sprawdzić gdzie nie ma prądu PGE?

Zachęcamy również do zainstalowania aplikacji „991 Assistant”, dzięki której będą Państwo mogli śledzić sytuację dotyczącą przerw w dostawach energii elektrycznej w Państwa gminie oraz zgłaszać awarie.

Do kogo dzwonić jak nie ma prądu?

Jedną z opcji jest również telefon na Pogotowie Energetyczne (991) albo infolinię (58 767 43 50 lub 801 404 404).

Jak sprawdzić kiedy przywrócą prąd?

Informacje na temat planowanych wyłączeń energii elektrycznej oraz awarii uzyskasz dzwoniąc na numer 991 lub na stronie:

  1. planowane wyłączenia.
  2. awarie.

Kiedy dzwonić na 991?

kiedy brak prądu panował Twoją okolicę, Twój licznik działa w sposób nieprawidłowy – dzwoń na 991 albo skontaktuj się ze sprzedawcą energii, kiedy podczas remontu zerwałeś plombę.

Co robić gdy nie ma prądu?

Zbierz świece, świeczniki i lampiony, po czym rozstaw je w różnych częściach salonu – duża ilość ciepłego światła sprawi, że od razu zrobi się o wiele przytulniej! Jeśli chcesz odpocząć i pozbyć się nagromadzonego stresu, sięgnij po świece zapachowe sprzyjające odprężeniu (np. lawendowe).

Czy będą braki w dostawie prądu?

Z najnowszego raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego wynika, że Polsce blackout nie grozi. PIE zapewnia, że produkcja energii elektrycznej przekracza zapotrzebowanie. Przypomnijmy, że 21 lipca 2022 doszło do nagłego wyłączenia bloków energetycznych: Połaniec, Opole, Kozienice, Bełchatów i Turów.

Ile czasu trwa ponowne podłączenie prądu PGE?

Proces przyłączenia do sieci niskiego napięcia w PGE Dystrybucja trwa od kilku do kilkunastu miesięcy. Zależy on od indywidualnych uwarunkowań – terminów uzyskania zgód odpowiednich urzędów, ewentualnej konieczności rozbudowy sieci dystrybucyjnej.

Jak długo może nie być prądu?

w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późniejszymi zmianami), dopuszczalny czas trwania jednorazowej przerwy nieplanowanej nie może przekroczyć 24 godzin, zaś łączny czas trwania przerw w ciągu roku nie może przekroczyć 48 godzin.

Jak sprawdzić dlaczego nie ma prądu?

Zadzwoń

  1. 991(bezpłatny) lub.
  2. 801 404 404 (płatny zgodnie ze stawką operatora telekomunikacyjnego) – gdy mieszkasz w okolicy graniczącej z innym operatorem systemu dystrybucyjnego.

Co zrobić gdy nie ma prądu w domu?

Awarię prądu można zgłosić pod numerem alarmowym 991. Należy bezwzględnie korzystać z numeru 991 w przypadku zagrożenia życia.