Gdzie zgłosić brak rachunku za prąd?

Podstawową rzeczą, jaką musimy zrobić, gdy zauważymy brak rachunku, to zgłoszenie pisemnej reklamacji do sprzedawcy. Niektóre firmy umożliwiają złożenie reklamacji droga internetową. W takim przypadku dokumentujemy wysłanie pisma za pomocą zrzutów z ekranu.

Jak odzyskać rachunek za prąd?

Podsumowując, jeśli zgubiłeś rachunek za prąd, najprostszą opcją jest wystąpienie o jego duplikat do swojego sprzedawcy energii. Rozwiązaniem na brak rachunku za prąd w PGE, Tauron, Energa i innych dużych firmach jest również sprawdzenie swojego salda poprzez skontaktowanie się z infolinią sprzedawcy.

Kiedy dostanę rachunek za prąd?

Jaki jest czas na zapłacenie rachunku za prąd? Bez względu na sposób płacenia za prąd, opłaty dokonuje się najczęściej raz w miesiącu. Faktura z Zakładu Energetycznego dociera do Klienta po około 5 dniach od daty zakończenia okresu rozliczeniowego.

Po jakim czasie od niezapłacenia rachunku wyłączają prąd?

W przypadku wyłączenia za zadłużenie – po ok. 30 dniach od przekroczenia terminu płatności – jeśli zalegasz z płatnościami dostawca może odciąć prąd dopiero po tym, jak otrzymasz wezwanie do zapłaty za zaległe rachunki.

Jak sprawdzić czy rachunek za prąd jest zapłacony?

Aby uzyskać informację na temat nadpłaty lub niedopłaty:

  1. zaloguj się w serwisie eBOK/Energa24 lub.
  2. zadzwoń na infolinię pod numer 555 555 555 (koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego)

Dlaczego nie ma rachunku za prąd?

Przyczyny braku faktury

I to właśnie problemy techniczne są najczęstszym powodem braku rachunków za prąd. Czasem zdarza się niewłaściwa konfiguracja konta klienta. Takie sytuacje dotyczą zwłaszcza przejścia z faktur papierowych na e-faktury lub innych zmian ustawień.

Jak skontaktowac się z PGE?

Częste pytania

  • wypełnić eFormularz dostępny tutaj;
  • zadzwonić na 422 222 123 i zostawić automatyczne zamówienie;
  • założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl i powiązać swój profil z kontem rozliczeniowym.

Ile płaci się za prąd w bloku?

Lokatorzy zużywający średnio 2000 kWh rocznie zapłacą rachunek według stawki swojego dostawcy. W Enea to średnio 1744 zł za 12 miesięcy, w Tauron 1763 zł, PGE 1852 zł, Energa 1911 zł, a E. ON 2101 zł. Różnica wynosi więc nawet 357 zł rocznie.

Czy PGE wysyła smsy o odłączeniu prądu?

W ostatnim czasie wiele osób otrzymuje fałszywe SMS-y, które rzekomo pochodzą od PGE, z informacją o zaległościach w płatnościach za prąd. Nieuregulowanie wskazanej kwoty, spowoduje odłączenie energii elektrycznej. Niestety wejście w zawarty w treści wiadomości link i autoryzowanie transakcji powoduje utratę pieniędzy.

Ile kosztuje ponowne podłączenie prądu po odcięciu?

Wiąże się z koniecznością poniesienia opłaty za ponowne podłączenie prądu. Jej wysokość jest podana w taryfie każdego przedsiębiorstwa energetycznego. W tej chwili opłata za ponowne podłączenie prądu jest taka sam w całej Polsce i wynosi 136,86 zł brutto.

Jak dodzwonic się do energii?

DANE KONTAKTOWE

  • Infolinia dystrybucyjna. 801 404 404 lub +48 58 767 43 50. Obsługa w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00. Połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora telekom.
  • Przyłączenia do sieci. przejdź do danych szczegółówych.
  • Nielegalny pobór energii. przejdź do danych szczegółowych.