Gdzie zgłosić problem z prądem?

Każde zauważone uszkodzenie sieci energetycznej należy zgłaszać pod numer alarmowy 991.

Jak się dodzwonic na pogotowie energetyczne?

Możesz też skorzystać z innej, szybkiej i wygodnej opcji i wysłać wiadomość sms o treści „AWARIA” na numer 3991 i postępować zgodnie z instrukcjami. Jedną z opcji jest również telefon na Pogotowie Energetyczne (991) albo infolinię (58 767 43 50 lub 801 404 404).

Jak sprawdzić kiedy przywrócą prąd?

Informacje na temat planowanych wyłączeń energii elektrycznej oraz awarii uzyskasz dzwoniąc na numer 991 lub na stronie:

  1. planowane wyłączenia.
  2. awarie.

Dlaczego w połowie domu nie ma prądu?

Brak prądu w domu bywa bowiem niemal powszechnie powodowany tzw. wysadzeniem bezpieczników. Taki stan rzeczy wynika najczęściej z przeciążenia domowej sieci energetycznej (przestarzałej instalacji lub eksploatowaniem nadmiernej ilości odbiorników jednocześnie).

Gdzie zadzwonić jak nie ma prądu PGE?

Od kilku dni klienci PGE Dystrybucja dzwoniąc na numer alarmowy 991 są obsługiwani przez nowoczesny system, dzięki któremu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej stało się łatwiejsze niż wcześniej.

Co robić gdy nie ma prądu?

Zbierz świece, świeczniki i lampiony, po czym rozstaw je w różnych częściach salonu – duża ilość ciepłego światła sprawi, że od razu zrobi się o wiele przytulniej! Jeśli chcesz odpocząć i pozbyć się nagromadzonego stresu, sięgnij po świece zapachowe sprzyjające odprężeniu (np. lawendowe).

Ile kosztuje przyjazd pogotowia energetycznego?

Cennik usług

dla układu bezpośredniego – 118,70 zł dla układu pośredniego – 148,43 zł dla układu pośredniego – 197,88 zł

Jak długo może nie być prądu?

w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późniejszymi zmianami), dopuszczalny czas trwania jednorazowej przerwy nieplanowanej nie może przekroczyć 24 godzin, zaś łączny czas trwania przerw w ciągu roku nie może przekroczyć 48 godzin.

Jak sprawdzić bezpieczniki w domu?

Idź do skrzynki z bezpiecznikami. Tam przyjrzyj się umieszczonym w niej ceramicznym bezpiecznikom topikowym. Spalony bezpiecznik ma charakterystyczny wygląd. Każde z takich urządzeń posiada niewielkie okienko zlokalizowane na stopce, które pozostaje widoczne po wkręceniu wkładki do gniazda.

Jak znaleźć usterkę w instalacji elektrycznej?

Stosuje się w tym celu różnego rodzaju detektory i lokalizatory przebiegu instalacji elektrycznej, a także tzw. metodę mostka, która pozwala zawęzić miejsce lokalizacji usterki do 2 metrów.

Czy płaci się za pogotowie energetyczne?

Należy bezwzględnie korzystać z numeru 991 w przypadku zagrożenia życia. Bezpłatny numer telefonu Pogotowia Energetycznego do zgłaszania awarii zasilania jest dostępny całą dobę, 365 dni w roku, dla wszystkich mieszkańców Polski – bez względu na teren działania Operatora Systemu Dystrybucyjnego.