Jak napisać skargę do Poczty Polskiej?

Skargę lub wniosek można wnieść: pisemnie na adres Biuro Wsparcia Klientów ul. … za pomocą formularza on-line dostępnego na stronie https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/, ustnie do protokołu w każdej placówce pocztowej oraz w Biurze Wsparcia Klientów w siedzibie Centrali Spółki przy ul.

Jak złożyć skargę na listonosza Poczty Polskiej?

Można poprosić o rozmowę z przełożonym, np. naczelnikiem konkretnego urzędu pocztowego. Warto jednak pamiętać, że nasza skarga będzie miała zupełnie inny ciężar, jeśli zostanie przesłana w pisemnej formie reklamacji. Można to zrobić przez formularz reklamacyjny, jaki znajdziemy na stronie Poczty Polskiej.

Gdzie złożyć skargę na placówkę pocztowa?

– poprzez wypełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w każdej placówce pocztowej.

Gdzie złożyć skargę na Pocztex?

Reklamację można wnieść w dowolnej formie:

  1. poprzez wypełnienie formularza on-line dostępnego na stronie internetowej,
  2. poprzez wypełnienie druku formularza dostępnego w każdej placówce pocztowej.

Kto nadzoruje Pocztę Polska?

Najwyższa Izba Kontroli rozpoczęła kontrolę dostępności usług pocztowych. Izba sprawdzi, jak Poczta Polska SA wykonuje zadania operatora wyznaczonego do świadczenia powszechnych usług pocztowych.

Co zrobić jeśli list nie dotarł?

W razie niedostarczenia przesyłki nierejestrowanej klient nie składa reklamacji, lecz skargę w dowolnej placówce pocztowej. Powinien to zrobić najwcześniej piątego dnia od nadania listu zwykłego tzw. priorytetem lub siódmego dnia od nadania przesyłki listowej ekonomicznej.

Co zrobić gdy listonosz nie zostawił awizo?

W przypadku niepodjęcia pisma w tym terminie listonosz zostawia w skrzynce powtórne zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od pierwszego zawiadomienia. Po upływie tego terminu pismo uznaje się za doręczone w następstwie tzw. fikcji doręczeń.

Jak napisac do Poczty Polskiej?

Pisemnie skontaktujemy się z przedsiębiorstwem na adres mailowy: kontakt@pocztapolska.pl i adres stacjonarny: Poczta Polska, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940, Warszawa.

Czy Poczta Polska Uznaję reklamację?

Poczta Polska rozpatruje reklamację niezwłocznie i udziela odpowiedzi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Jakie odszkodowanie za opóźnienie przesyłki Poczta Polska?

Z regulaminu usług Pocztex wynika, że jeśli przesyłka nie została doręczona w terminie, to przysługuje odszkodowanie w żądanej wysokości, jednak nie wyższej, niż dwukrotność opłaty za nadanie przesyłki w danym serwisie.

Ile można zadać odszkodowania od Poczty Polskiej?

za zaginięcie listu poleconego przysługuje odszkodowanie w wysokości maksymalnie 145 zł (50 krotność opłaty pobranej); za zaginięcie paczki pocztowej przysługuje odszkodowanie w wysokości żądanej przez reklamującego, nie wyższej jednak niż 10-krotność opłaty pobranej za jej nadanie.