Jak się dodzwonic na pogotowie energetyczne?

Kiedy dzwonić na 991?

kiedy brak prądu panował Twoją okolicę, Twój licznik działa w sposób nieprawidłowy – dzwoń na 991 albo skontaktuj się ze sprzedawcą energii, kiedy podczas remontu zerwałeś plombę.

Co zrobić gdy nie ma prądu w domu?

Awarię prądu można zgłosić pod numerem alarmowym 991. Należy bezwzględnie korzystać z numeru 991 w przypadku zagrożenia życia.

Ile kosztuje przyjazd pogotowia energetycznego?

Cennik usług

dla układu bezpośredniego – 118,70 zł dla układu pośredniego – 148,43 zł dla układu pośredniego – 197,88 zł

Jak sprawdzić gdzie nie ma prądu?

Informacje na temat planowanych wyłączeń energii elektrycznej oraz awarii uzyskasz dzwoniąc na numer 991 lub na stronie:

  1. planowane wyłączenia.
  2. awarie.

Dlaczego nie mogę dodzwonic się na 991?

Kiedy nie można uzyskać połączenia, to znaczy, że numer jest zajęty bądź dyspozytor wykonuje ważne czynności związane z funkcjonowaniem sieci i nie może w danym momencie odebrać połączenia. Dlatego potrzeba dużej cierpliwości i należy dzwonić do skutku – tłumaczy Lidia Zuba.

Gdzie zgłosić brak 1 fazy?

Możesz też skorzystać z innej, szybkiej i wygodnej opcji i wysłać wiadomość sms o treści „AWARIA” na numer 3991 i postępować zgodnie z instrukcjami. Jedną z opcji jest również telefon na Pogotowie Energetyczne (991) albo infolinię (58 767 43 50 lub 801 404 404).

Do kogo dzwonić jak nie ma prądu?

Jedną z opcji jest również telefon na Pogotowie Energetyczne (991) albo infolinię (58 767 43 50 lub 801 404 404).

Ile czasu może nie być prądu?

w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późniejszymi zmianami), dopuszczalny czas trwania jednorazowej przerwy nieplanowanej nie może przekroczyć 24 godzin, zaś łączny czas trwania przerw w ciągu roku nie może przekroczyć 48 godzin.

Jaki jest czas na usunięcie awarii prądu?

Zgodnie z Prawem energetycznym czas trwania jednorazowej przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej nie może przekroczyć w przypadku wyłączenia planowanego – 16 godzin, a nieplanowanego np. związanego z awarią – 24 godzin.

Jak długo może trwać przerwa w dostawie prądu?

w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późniejszymi zmianami), dopuszczalny czas trwania jednorazowej przerwy nieplanowanej nie może przekroczyć 24 godzin, zaś łączny czas trwania przerw w ciągu roku nie może przekroczyć 48 godzin.