Jak skontaktować się z IKEA?

Jeżeli mimo wszystko wolisz porozmawiać z nami telefonicznie, możesz zadzwonić na numer 22 275 00 00 (pon-sob w godz. 07:00-21:00, nd handlowe w godz. 8:00-21:00).

Gdzie złożyć skargę na IKEA?

Dlatego, jeśli spotkało Cię coś nieprzyjemnego, o czym chcesz nam opowiedzieć, zachęcamy Cię do podzielenia się swoją opinią – porozmawiaj z pracownikiem na czacie, który znajdziesz na stronie IKEA.pl/kontakt.

Czy IKEA Uznaję reklamacje?

Produkty IKEA są objęte rękojmią przez 2 lata od momentu ich wydania. Wadę czy usterkę, która powstała w tym czasie, możesz zgłosić nam maksymalnie w ciągu roku od zakończenia okresu rękojmi. Pamiętaj, że jeśli produkt zakupiony został na Dziale Sprzedaży Okazyjnej, możesz zareklamować go w ciągu roku od daty zakupu.

Gdzie faktura IKEA?

Jeśli podczas zakupów karta IKEA Family została zeskanowana, rachunek znajdziesz po zalogowaniu do swojego konta IKEA Family. Fakturę do zamówień telefonicznych i internetowych wystawiamy automatycznie i wysyłamy na adres mailowy podany w zamówieniu.

Jak anulować zamówienie w IKEA?

Najszybciej anulujesz swoje zamówienie samodzielnie na stronie Szczegóły zamówienia. Wpisz dane swojego zamówienia, a w kolejnym kroku użyj opcji "Anuluj zamówienie". Jest to opcja dostępna dla zamówień z dostawą do domu (firmą transportową lub kurierem) z magazynu centralnego.

Jak napisac reklamacje do IKEA?

Reklamację możesz zgłosić najwygodniejszą dla siebie drogą:

  1. online na stronie IKEA.pl/reklamacje lub rozmawiając z pracownikiem na czacie.
  2. kontaktując się z naszą infolinią Domolinia IKEA pod numerem telefonu 22 275 00 00,
  3. odwiedzając Dział Obsługi Klienta w dowolnym sklepie stacjonarnym IKEA.

Dlaczego IKEA ma problemy z dostawami?

Problemy z dostępnością niektórych produktów są bezpośrednim następstwem pandemii. Jesteśmy wdzięczni, że tak wielu z Was wybiera IKEA. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wszystkie produkty były dostępne tak szybko, jak to możliwe.

Jak złozyc reklamacje IKEA?

Reklamację możesz zgłosić najwygodniejszą dla siebie drogą:

  1. online na stronie ikea.pl/reklamacje, rozmawiając z pracownikiem na czacie,
  2. kontaktując się z naszą infolinią Domolinia IKEA pod numerem telefonu 22 275 00 00,
  3. odwiedzając Dział Obsługi Klienta w dowolnym sklepie stacjonarnym IKEA.

Ile czasu na reklamacje IKEA?

Na rozpatrzenie reklamacji usługi IKEA ma 14 dni.

Czy można otrzymać fakturę na podstawie paragonu?

Zgodnie ze zmianą przepisów od 1 stycznia 2020 r. fakturę do paragonu na rzecz podatnika prowadzącego działalność gospodarczą, można wystawić tylko w przypadku, gdy na paragonie zostanie wskazany firmowy numer NIP nabywcy. W przeciwnym razie sprzedawca nie będzie mógł wystawić faktury do paragonu.

Gdzie jest numer faktury IKEA?

Numer faktury uproszczonej to numer, który znajdziesz bezpośrednio pod kodem kreskowym na swoim paragonie – pozwala on na jednoznaczną identyfikację transakcji.