Jak sprawdzić czy rachunek za prąd został zapłacony?

Aby uzyskać informację na temat nadpłaty lub niedopłaty:zaloguj się w serwisie eBOK/Energa24 lub.

Jak sprawdzić rachunek za prąd SMS?

Jak sprawdzę saldo mojego rachunku / kwotę do zapłaty?

  1. Sprawdź jaki jest Twój numer klienta. Znajdziesz go na naszej fakturze. …
  2. Wyślij SMS na numer 4430.
  3. W treści wpisz Twój numer klienta i cztery ostatnie cyfry numeru PESEL (w przypadku gospodarstw domowych) lub NIP (w przypadku firm)

Jak sprawdzić rachunek za prąd PGE przez internet?

Zakładając konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK (www.ebok.gkpge.pl) będziesz miał możliwość płatności za fakturę za pomocą serwisu PayU lub Blue Media, dodatkowo w każdej chwili będziesz mógł sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.

Ile można Spoznic się z platnoscia za prąd?

Na każdej fakturze za prąd znajduje się termin, do którego musimy uregulować opłaty. Po upływie 30 dni od terminu płatności dostawca wyśle nam wezwanie do zapłaty. W przypadku odebrania wezwania, lub po wystawieniu pierwszego awizo (w sytuacji nieodebrania przesyłki) mamy 14 dni na spłatę długu.

Po jakim czasie od niezapłacenia rachunku wyłączają prąd?

Po jakim czasie odcinają prąd? Podsumowując, czas, jaki odbiorca dostaje na zapłacenie należności od daty wystawienia ponaglenia, aż do daty nadania pisma z wezwaniem do zapłaty, wynosi około 6 tygodni. Zatem po takim okresie dostawca może odłączyć prąd.

Czy PGE wysyła smsy 2022?

Pod linkiem kryje się fałszywa strona, która podszywa się pod PGE a potem przekierowuje na fałszywą bramkę płatności: Samo otrzymanie SMS-a niczym nie grozi. Oszuści nie wiedzą ile wynosi twój rachunek, te wiadomości wysyłają masowo, na ślepo.

Czy PGE wysyła sms-y do klientów?

To wzorowe zachowanie, ponieważ nie należy klikać w link, zawarty w wiadomości – dzięki rozmowie z konsultantem upewnił się, że nie zalega z płatnościami, a ta wiadomość to oszustwo. Przy okazji osoba na infolinii poinformowała go, że Polska Grupa Energetyczna nie może wysyłać SMS-ów do swoich klientów.

Jak zalogować się na PGE?

uruchomienie eFaktury. Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury.

Jak dodzwonic się do PGE Obrót?

zadzwonić na 422 222 123 i zostawić automatyczne zamówienie; założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl i powiązać swój profil z kontem rozliczeniowym.

Dlaczego nie ma rachunku za prąd?

Przyczyny braku faktury

I to właśnie problemy techniczne są najczęstszym powodem braku rachunków za prąd. Czasem zdarza się niewłaściwa konfiguracja konta klienta. Takie sytuacje dotyczą zwłaszcza przejścia z faktur papierowych na e-faktury lub innych zmian ustawień.

Czy PGE wysyła smsy o odłączeniu prądu?

W ostatnim czasie wiele osób otrzymuje fałszywe SMS-y, które rzekomo pochodzą od PGE, z informacją o zaległościach w płatnościach za prąd. Nieuregulowanie wskazanej kwoty, spowoduje odłączenie energii elektrycznej. Niestety wejście w zawarty w treści wiadomości link i autoryzowanie transakcji powoduje utratę pieniędzy.