Jak sprawdzic status reklamacji w IKEA?

online na stronie ikea.pl/reklamacje, rozmawiając z pracownikiem na czacie, kontaktując się z naszą infolinią Domolinia IKEA pod numerem telefonu 22 275 00 00, odwiedzając Dział Obsługi Klienta w dowolnym sklepie stacjonarnym IKEA.

Ile czasu ma IKEA na rozpatrzenie reklamacji?

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych, lecz oczywiście staramy się, aby każda sprawa znajdowała swój finał jak najszybciej. W tym czasie, dokładnie zapoznamy się ze sprawą i skontaktujemy z Tobą, aby poinformować Cię o decyzji i/lub dalszych krokach.

Jak zadzwonic do IKEA?

Powyżej znajdziesz najszybsze i najprostsze sposoby uzyskania potrzebnego wsparcia i informacji. Jeżeli mimo wszystko wolisz porozmawiać z nami telefonicznie, możesz zadzwonić na numer 22 275 00 00 (pon-sob w godz. 07:00-21:00, nd handlowe w godz. 8:00-21:00).

Ile lat gwarancji na meble IKEA?

Nasze sofy są poddawane rygorystycznym testom, by sprostać surowym standardom jakości, trwałości i bezpieczeństwa, zgodnie z najwyższymi standardami dla mebli i akcesoriów użytku domowego. Dzięki temu możemy zaoferować bezpłatną 10-letnią gwarancję obejmującą wady materiałowe i wykonania pokryć, ram oraz poduszek sof.

Gdzie złożyć skargę na IKEA?

Dlatego, jeśli spotkało Cię coś nieprzyjemnego, o czym chcesz nam opowiedzieć, zachęcamy Cię do podzielenia się swoją opinią – porozmawiaj z pracownikiem na czacie, który znajdziesz na stronie IKEA.pl/kontakt.

Jak IKEA rozpatruje reklamacje?

Firma ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji. Jest to maksymalny termin i zazwyczaj sprawy rozstrzygane są wcześniej. W tym czasie IKEA zapoznaje się ze sprawą i kontaktuje się z osobą zgłaszającą reklamację, aby poinformować o decyzji lub dalszych krokach.

Dlaczego brakuje mebli w Ikei?

Problemy z dostępnością niektórych produktów są bezpośrednim następstwem pandemii. Jesteśmy wdzięczni, że tak wielu z Was wybiera IKEA. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby wszystkie produkty były dostępne tak szybko, jak to możliwe.

Dlaczego w Ikei brakuje mebli?

Niedobór surowców

– Zaobserwowaliśmy znaczny spadek dostępności produktów, który będzie trwał jeszcze przez pewien czas w roku finansowym 2022. Obecnie największym wyzwaniem firmy jest pozyskiwanie towarów z Chin. To tam powstaje około jedna czwarta wszystkich produktów IKEA.

Ile kosztuje wniesienie mebli IKEA?

Termin dostawy wybierzesz podczas składania zamówienia. Obowiązuje całodzienny przedział czasowy: 8-20. z wniesieniem w cenie od 109 zł (zależy od łącznej wagi produktów). Zamówienie zostanie wniesione do wskazanego pomieszczenia w Twoim domu.

Czy w IKEA można zwrocic towar bez paragonu?

Zwroty produktów, zwroty pieniędzy i wymiany w IKEA

Zwracając dowolny produkt, należy zabrać ze sobą dowód zakupu: oryginał paragonu, faktura VAT w formie elektronicznej lub papierowej, karta IKEA Family (wydaną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej), jeśli dany zakup został zarejestrowany przy jej użyciu.

Co obejmuje gwarancja IKEA?

Co obejmuje ta gwarancja? Gwarancja dotyczy wyłącznie użytku domowego i obejmuje wady materiałów i wykonania wszystkich sprzętów gospodarstwa domowego (z wyjątkiem serii TILLREDA i LAGAN). Gwarancja obowiązuje od daty zakupu.