Jak wymyślić hasło promocyjne?

Opiera się na analizie marki, jej charakteru, grupy docelowej oraz unikatowej wartości dodanej, którą w sobie zawiera. Patrząc od strony klienta, powinno być ono proste i łatwe do zapamiętania, a jednocześnie wzbudzać w świadomości odbiorcy pozytywne skojarzenia.

Jak napisac hasło?

Z czego składa się bezpieczne hasło? Bezpieczne hasło powinno zawierać co najmniej 8 znaków, w tym małe i duże litery, cyfry, znaki specjalne (symbole) oraz – domyślnie – znaki specyficzne dla danego języka. Należy unikać podawania słów, imion czy pojęć, które można znaleźć w słownikach.

Jakie może być hasło reklamowe?

Hasło reklamowe powstaje na potrzebę konkretnej kampanii reklamowej np. „Takie rzeczy tylko w Erze”, „Prawie robi wielką różnicę”, „Żubr w trawie puszczy”, „Żubr powstaje z jęczmienia”, „Dobrze posiedzieć przy żubrze”, „Żubr – tuż za rogiem”, „Nie masz siana? Idź do bociana”.

Jakie możemy wyróżnić rodzaje sloganów?

Podział sloganów

  • Slogan racjonalny: jego zadaniem jest dotarcie do świadomości konsumenta i przekonanie go o logiczności prezentowanych informacji. …
  • Slogan emocjonalny: poprzez przymiotniki nacechowane pozytywnie trafia do sfery uczuć, wywołując radość z posiadania produktu, o którym mówi dany slogan reklamowy.

Co to jest hasło reklamowe?

Najprościej rzecz ujmując – hasło lub zdanie, które komunikuje wartości marki używane stale w jej codziennej komunikacji to właśnie slogan reklamowy.