Kto nadzoruje Pocztę Polska?

Najwyższa Izba Kontroli rozpoczęła kontrolę dostępności usług pocztowych. Izba sprawdzi, jak Poczta Polska SA wykonuje zadania operatora wyznaczonego do świadczenia powszechnych usług pocztowych.

Gdzie złożyć skargę na Pocztę Polska?

– poprzez wypełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w każdej placówce pocztowej.

Kto jest szefem Poczty Polskiej?

Członkami Zarządu Poczty Polskiej są: Krzysztof Falkowski – prezes. Andrzej Bodziony – wiceprezes zarządu. Robert Dołęga – wiceprezes zarządu.

Kogo sponsoruje Poczta Polska?

Poczta Polska kolejny rok razem z Reprezentacją Polski Amp Futbol. Poczta Polska będzie kontynuować współpracę z reprezentacją Polski piłkarzy po amputacjach – Amp Futbol Spółka od kilku lat …

Do kogo złożyć skargę na listonosza?

Można poprosić o rozmowę z przełożonym, np. naczelnikiem konkretnego urzędu pocztowego. Warto jednak pamiętać, że nasza skarga będzie miała zupełnie inny ciężar, jeśli zostanie przesłana w pisemnej formie reklamacji. Można to zrobić przez formularz reklamacyjny, jaki znajdziemy na stronie Poczty Polskiej.

Ile można zadać odszkodowania od Poczty Polskiej?

za zaginięcie listu poleconego przysługuje odszkodowanie w wysokości maksymalnie 145 zł (50 krotność opłaty pobranej); za zaginięcie paczki pocztowej przysługuje odszkodowanie w wysokości żądanej przez reklamującego, nie wyższej jednak niż 10-krotność opłaty pobranej za jej nadanie.

Czy Poczta Polska Uznaję reklamację?

Poczta Polska rozpatruje reklamację niezwłocznie i udziela odpowiedzi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Czy Poczta Polska jest spółka skarbu państwa?

Komercjalizacja Poczty Polskiej, w rozumieniu ustawy, polega na przekształceniu Poczty Polskiej w spółkę akcyjną o nazwie „Poczta Polska Spółka Akcyjna”, zwaną dalej „Spółką”, w której Skarb Państwa jest jedynym akcjonariuszem.

Czy Poczta Polska jest jednostką budżetowa?

Państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej „Poczta Polska”, którego regulacja dotyczy nie jest jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.

Co zrobić jeśli list nie dotarł?

W razie niedostarczenia przesyłki nierejestrowanej klient nie składa reklamacji, lecz skargę w dowolnej placówce pocztowej. Powinien to zrobić najwcześniej piątego dnia od nadania listu zwykłego tzw. priorytetem lub siódmego dnia od nadania przesyłki listowej ekonomicznej.

Co zrobić gdy listonosz nie zostawił awizo?

W przypadku niepodjęcia pisma w tym terminie listonosz zostawia w skrzynce powtórne zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od pierwszego zawiadomienia. Po upływie tego terminu pismo uznaje się za doręczone w następstwie tzw. fikcji doręczeń.