Jak dodzwonić się do ZUS?

Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS: 22 560 16 00 Konsultanci infolinii ZUS są dostępni w dni robocze w godzinach 7:00 – 18:00.

Jak porozmawiać z konsultantem ZUS?

22 560 16 00 co to za numer? 22 560 16 00 to oficjalny numer infolinii ZUS. Aby nawiązać połączenie z konsultantem i uzyskać wsparcie COT, należy wykonać telefon do ZUS.

Jaki jest numer telefonu do ZUS?

22 560 16 00Zakład Ubezpieczeń Społecznych / Obsługa klienta

Ile się czeka na infolinii ZUS?

Jak podano, średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem w okresie styczeń – maj 2022 r. to 9 min 16 sek. W całym 2021 roku konsultanci odebrali ponad 3,7 mln połączeń.

Jak zamówić rozmowę z ZUS?

Rezerwacja wizyty w placówce ZUS

Osobistą wizytę w placówce można zamówić przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub telefon. Wystarczy zalogować się do PUE ZUS na stronie www.zus.pl oraz wybrać miejsce i termin spotkania. Dzięki rezerwacji wizyty na konkretną godzinę, unikniesz oczekiwania na obsługę.

Czy ZUS jest otwarty dla klientów?

ZUS zmienia godziny otwarcia w poniedziałki

do 31 marca 2022 r. będzie obsługiwał klientów we wszystkich placówkach w poniedziałki w godz. 8.00–17.00. W pozostałe dni tygodnia czyli od wtorku do piątku, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przyjmuje klientów w godzinach od 8.00 do 15.00.

Jak skontaktować się z ZUS w sprawie 500 Plus?

7.00 –18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00 lub za pośrednictwem maila na adres:cot@zus.pl, we wszystkich placówkach ZUS, podczas e-wizyty w ZUS, konsultacje i porady w sprawie świadczenia wychowawczego 500+

Jak zadać pytanie do ZUS?

Po rejestracji lub uprzednim logowaniu klikamy na zakładkę „Twój profil”, do której odsyłacz znajduje się pod oknem logowania. Tam możemy zadać pytanie dotyczące interesującej nas kwestii.

Czy można osobiście załatwić sprawę w ZUS?

– możliwe sposoby załatwienia danej sprawy (przez internet, osobiście, pocztą);

Czy do ZUS trzeba się umawiać?

Zakład Ubezpieczeń Społecznych, jako jeden z nielicznych urzędów nadal przyjmuje klientów w swoich placówkach, także bez wcześniejszego umawiania.

Czy ZUS przyjmuje interesantów 2022?

ZUS zmienia godziny otwarcia w poniedziałki

do 31 marca 2022 r. będzie obsługiwał klientów we wszystkich placówkach w poniedziałki w godz. 8.00–17.00. W pozostałe dni tygodnia czyli od wtorku do piątku, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przyjmuje klientów w godzinach od 8.00 do 15.00.

Jak napisać wiadomość do Zusu?

Gdy zalogujesz się do swojego konta na portalu PUE ZUS, możesz wysłać do nas dokumenty drogą elektroniczną.

Jak utworzyć dokumenty elektroniczne

  1. Z menu bocznego wybierz [Dokumenty i wiadomości].
  2. Kliknij [Dokumenty robocze], a następnie [Utwórz nowy]. …
  3. Dokumenty są pogrupowane według typów. …
  4. Otworzy się nowy dokument.

Jaki jest mail do ZUS?

Konsultanci są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 18.00. Można skorzystać również z kontaktu mailowego. Adres e-mail do zapytań ogólnych – cot@zus.pl.

Jak wyslac pytanie do ZUS?

Aplikacja umożliwia złożenie zapytania drogą mailową bezpośrednio do pracownika ZUS. Aby mieć możliwość wysłania zapytania użytkownik musi posiadać profil zaufany i być zalogowany do aplikacji.